tisdag 26 maj 2009

Läsning på schemat

Jag har en obehaglig känsla i kroppen som kommer fram titt som tätt under dagarna. Visserligen så brukar jag kunna släppa den känslan ganska fort genom att göra något som distraherar mig. Jag är inne i en läsar-period och det är väldigt bra när man behöver något annat att tänka på. När jag är i mina läsar-perioder så njuter jag verkligen av det.. annars kan jag aldrig ha tillräckligt med ro i kroppen för att kunna läsa. Men just nu så bor jag med näsan i böckerna, i alla fall enligt sambon. Här kan ni ju hänga med i var jag läst senast.

Just nu håller jag på och läser en bok om en tjej som växer upp som ett Jehovas vittne, och jag blir fan mörkrädd av läsningen alltså. Då gråter änglarna heter boken. Jag är väldigt glad att jag inte växt upp likadant som hon gjorde. Man har det ju sjukt bra egentligen...

0 kommentarer: