torsdag 21 maj 2009

Suuuuus i örat

Ända sedan flygresan hem från Kreta så har jag haft lock i öronen fram och tillbaka. Eftersom jag är snorig hela tiden så vill det inte försvinna heller. Och i mitt ena öra har det sedan några dagar kommit en konstigt, obehagligt, ljud. Det liksom susar och knäpper hela tiden, riktigt jobbigt när det är tyst i rummet. Igår natt var det sjukt jobbigt, jag gick och la mig vid midnatt och somnade inte förän vid halv sex i morse. Då hade jag lagt mig på soffan och kunde distraheras av tv-ljudet. Hoppas det försvinner snart.

Hur som helst så gick jag upp kl nio i morse, efter dryga 3 timmars sömn. Åkte med mamma till Västerås och skulle inhandla diverse grejer till min brors studentfest som är snart. Vi var å Ikea och massa andra butiker och hittade nästan allt som vi skulle ha.

När vi kom hem var jag otroligt trött och vid 18-tiden så slocknade jag. Vaknade kl 23:30 och inser att jag kommer att ha ännu en vaken natt. Men det gör inte så mycket egentligen... Danne är nere i Lund och hälsar på Robert och ska imorgon ner i Tyskland och handla massa alkohol, bland annat till lillebrors student. Så kommer han hem igen imorgon natt. Många mil i bilen blir det, stackaren! Tur att han har sällskap med sig i alla fall :)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Sus i örat är inte kul..försök att försiktigt tryckutgämna..håll för näsa och blås(igenom näsan). Hjälpte mig..kanske värt ett försök;) mågottkramen.