måndag 1 juni 2009

Denna vecka

Det är så härligt att sommaren kommit på en liten visit, något säger mig att den inte kommer stanna kvar så man får passa på att njuta så länge det varar.
Denna vecka kommer blli ganska full av grejer som ska göras inför lillebrors student på lördag. Tårtor ska bakas, paket ska slås in, det ska dekoreras och förberedas med både det ena och det andra. Men det är roligt, tror det kommer bli en toppendag på lördag!

Utöver det så ska jag ha tjejjouren ikväll, och möte innan det. Och sen måste jag upp till sjukhuset också imorgon och hälsa på min lilla Frida som liller där med en hemskt bruten arm. Stackars min lilla tös. 8 år och hela sommarlovet gipsat... jag ska köpa med mig några böcker eller så till henne så att hon har något att göra.

Nu ska jag nog sätta mig på balkongen och läsa ut min bok som jag håller på och läser nu. "Jag dödade mitt barn" heter den och handlar om en kvinna som hamnade i en psykos och förlossningsdepression och skjuter sig själv och sitt barn. Barnet dör, men hon överlever.. uh, en hemsk histora. Men otroligt intressant.

0 kommentarer: