fredag 26 juni 2009

Mest jobb!

En vecka har nu passerat sedan midsommar och äntligen så har sommaren kommit och hälsat på. Det är härigt varmt ute och man kan sitta ute i bara linne långt in på natten utan att frysa. Jag har jobbat måndag, tisdag, onsdag och har nu haft två lediga dagar för att imorgon bitti inleda min jobbhelg. På helgerna kör vi inte med lyxpassen mellan 7-13 utan då är det heldagar som gäller. Men det ger ju bra pengar så jag ska inte klaga :) Jag trivs väldigt bra på jobbet och tycker att de andra vikarierna är kanon!

Mina två lediga dagar har mestadels gått åt till städning och tvättning så jag har faktiskt inte varit ute så mycket i solen. Men igår kväll så var vi ute med grannarna + Pugh och spelade kubb. Hur skönt som helst. Kubb är sommar! Några öl och cider till det och kvällen var fulländad! :) Idag har jag även tittat på Söderlings härliga seger i Wimbeldon-turneringen. Och nu sitter jag och tittar på U21-ladslaget i sin match mot England. 2-0 till England står det just nu.. så det ser ju inte så ljust ut.

Ska hoppa in i en kall dusch i halvtidsvilan och sen kanske jag och Cia hittar på något härligt utomhus innan det är sängdags.

0 kommentarer: