söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen

Midsommar är avklarat för i år och i sin stora helhet så måste jag säga att helgen varit lyckad. I fredags, på självaste midsommarafton, så var vi hemma hos Elli & Kristoffer. Grannarna var med och även min lillebror med polare kom dit. Det var en trevligt kväll som, som vanligt, spårade ur för vissa. Jag var nyktrast i vanlig ordning... Mamma Jenny.
Vi åt färskpotatis, sill och en massa annat gott. Sedan blev det dans och en massa babbel överallt. Vi avslutade kvällen nere på Grappa.

Idag så har de flesta människor jag pratat med varit ganska så bakis. Det har tack och lov inte jag varit.. men segheten har funnits hos mig också. Vi har spelat pokerturnering här hemma hos oss. Jag gick en hundring plus... bättre än ingenting :)

Nu ligger jag i sängen och känner att jag skulle kunna somna när som helst. Men båda våra småbröder är på besök så sömnen får nog vänta i några timmar till.

Hoppas att alla haft en bra midsommar.

Attans.. nu glömde jag att lägga blommor under kudden i år igen.

0 kommentarer: