fredag 5 juni 2009

Fullt ös

Idag har jag spenderar större delen av dagen hemma hos mor & far. Har gjort alla fyllningar till tårtorna som ska fixas imorgon. Hoppas att det blir lika bra som jag har tänkt mig.. Kommer bli en lång dag där hemma imorgon också, då ska all mat lagas och partytältet monteras... Men det är roligt att hålla på! Måste dessutom fixa det som ska hängas runt halsen på lillebror och slå in hans presenter.

Hade även tänkt att hinna med att fixa mig själv lite imorgon (finns väödigt lite tid på lördag) så jag ska raka ben, göra manikyr & pedikyr. Skulle vilja hinna sola lite solarium också, men det kan jag ju glömma.

Nu ikväll så har jag varit uppe hos Micke och Cia. Jag tycker om att vara med dom... härliga människor. Fick låna boken Svensk Maffia av Micke, ska läsa den som nästa bok! Nu är klockan 03:09.. Jag funderar på om jag ska spola upp ett bad så tyst jag kan och lägga mig där en stund innan jag kryper till sängs. Läsa ett par kapitel i badet också... Gud vad jag älskar den här läsperioden, hoppas att den aldrig släpper!

God natt...

0 kommentarer: