söndag 7 juni 2009

Student 2009

Lillebror har idag tagit studenten - med fina betyg dessutom! Gud så glad jag blev när jag såg dom, en riktigt stolt storasyster. Sen har det varit god mat, paketöppning, cigarrökning och gud vet allt. Ska väl inte glömma att lägga till en hel del alkohol. Men, inte helt oväntat, blev "gamlingarna" fullast av alla och jag kände nu att det var dags att avlägsna sig från festen. Pugh fick en ganska bra fylla han med, ska bli intressant att se hans reaktion imorgon när han får höra om sina tungkyssar på min hals och hans blöta pussar jag fick.. Haha, herregud.. Allt detta var följt av orden "gud va kåt du är på mig!"... Hahaha..

Pugh och Danne är nu nere på krogen, jag tyckte att Danne kunde ha spenderat kvällen med mig istället, men det var visst inte intressant.. suck... Lite irriterad på honom just nu.

Nu väntar jag på att mina kära grannar ska komma hem så att jag kan gå upp dit och ha lite trevligt såhär mitt i natten. Som vanligt. Vi har en tendens att umgås på nätterna. :)

God natt alla lyckliga studenter!

0 kommentarer: