lördag 13 juni 2009

Låg

Känner mig väldigt låg idag... drömde en massa otrevliga drömmar i natt... så jag var depp redan när jag vaknade. Som bäddat för en dålig dag.
Känner inte för att gå ut eller för att träffa folk... vill bara dra täcket över huvudet och vänta på att det ska bli en ny dag. Jag läste nyss ut boken som fördrivit min tid de senaste dagarna och nu har jag slängt mig in en ny; Svensk maffia. Fick låna den av grannen, så jag tänkte passa på att läsa den nu.

Danne ska jobba extra imorgon så vi tänkte bara vara hemma och ta det lugnt.. kolla film och äta tacos. Sen kanske jag kilar upp till mina kära grannar när han ska sova. Vi får se hur det blir. Nu ska jag nog titta lite på film.. He's just not that in to you blir det, den ska ju vara bra vad jag har hört.

Ciao!

0 kommentarer: