måndag 15 juni 2009

Disträ

Herregud vad disträ jag kan vara ibland. Listan jag gjorde igår på hur veckan skulle se ut var skapligt fel.. har blandat ihop dagar hit och dit. Det rödmarkerande var felplacerat:

Måndag - Fika med Cia. Styrelsemöte med kvinnojouren.
Tisdag - Jobba. Hem till Dannes systers familj på kvällen.
Onsdag - Jobba. Hem till min kusin som fyller år.
Torsdag - Städa, tvätta, vila.
Fredag - Midsommarfirande
Lördag - Bakisvila
Söndag - Ladda inför att jobbet kommer igång ordentligt.

Allt stämmer, det ska bara flyttas runt lite :) Det är inte imorgon jag ska jobba, utan onsdag, torsdag. Så det gjorde ingenting att jag försov mig så mycket. En ny chans i morgon! Och då ska Cia komma och tokplinga på vår dörr om jag inte tagit mig upp. Tur att man har sina grannar ibland :)

Så imorgon ska det bli städning. Sen ska jag baka rabarberpaj som jag ska upp med till Cia på kvällen. Då ska vi fika och kolla på film. Mys!

0 kommentarer: