söndag 1 november 2009

Bilder från Halloween-maskeraden!


Vi börjar med en bild på kvällens värd som var otroligt stilig!!

Så här äcklig blev Danne efter sminkningen!

Så här såg jag ut kvällen till ära. Tyvärr finns det ingen helbild på min coola klänning (blir lätt så när man själv håller i kameran).




Min vampyr såg väldigt läskig ut hela kvällen!




Brandmannen Gurra fick bara mindre och mindre kläder på sig desto längre kvällen gick. Han var nog den som gick mest in i sin roll för kvällen, det blev både eldsläckning och armhävningar!


Hittade min gamla kklasskamrat Aziz i vimlet även om jag inte kände igen honom i sin Star Wars-mundering! Cool var han i alla fall!




Födelsedagsbarnets flickvän var otroligt vacker i sina kläder (hittade tyvärr bara en bild bakifrån).




Precis som vi alla hoppas på så kom födelsedagsbarnet sen ut som Michael Jackson och öste på scenen till allas föryjusning och jubel!





Störtsköna moves, det hade lika gärna kunnat vara utförda av MJ himself!



Munken och Narren från Stockholm



Kvällens sista lek gick ut på att ha sönder sin balong snabbast möjligt och sedan springa och ta en snaps. Tjejerna skulle rida sönder ballongen och killarna skulle använde sig av misionären. tror att många var lite väl runda om föttera för denna lek! :)




En pirat och även en fotbollskamrat till Danne

3 kommentarer:

Linda Vold sa...

Fan va snygga ni är allihop!
Kram

Linda Vold sa...

Fan va snygga ni är allihop!
Kram

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar