söndag 22 november 2009

Jaha, då var dygnspasset för denna helg avklarat också. Det gick ganska fort ändå måste jag säga. Idag har jag varit på lunch hemma hos svärmor och sedan på barnkalas hos Julius som fyller hela 8 år idag! Stora killen nu!

Känner mig ganska seg nu måste jag säga, ska nog sätta mig i min pysselvrå en stund och dekorera lite tändsticksaskar. Om jag får något lyckat resultat så lovar jag att visa upp det för er senare.

Borde ta tag i det här med att framkalla fotografier, men det blir ju alltid så segt... tror inte att jag har gjort det en enda gång på Internet utan att behöva börja om för att det blir något fel vid uppladdningen. Men det är ju roligt sedan när korten ramlar ner i brevlådan!

1 kommentarer:

Veronika sa...

Jag har bara vart på en träff hos stellas.nu och sen några maror i Täby. Men jag har hört att Stockholm city maran ska vara bra som Handarbeta håller i. http://stockholmcityscrap.blogspot.com/ Själv hade jag gärna vilja provat på deras mara också men jag vågar inte boka upp mig då jag ska ha i början på mars och är första gångs föderska :p