onsdag 18 november 2009

Lycka

Att komma hem efter en lång arbetsdag, sätta sig i soffan och bara slappna av i vetskap om att man har två lediga dagar framför sig. Det måste väl ändå vara en av de allra skönaste vardagskänslorna man kan ha? Och nu när jag dessutom har så mycket roligt framför mig så känns det ännu bättre. Jag har haft det lite tungt de senaste dagarna med en enorm trötthet och hemsk PMS. Därför känns det ännu skönare att bara sitta här nu och njuta av att vara hemma.

Kl 09:30 så kommer Fia och hämtar mig imorgon bitti. Vi ska släpa med våra karlar också, men de kommer nog att gå in i någon elektronikaffär eller liknande. Risken att dom ska välja att gå in och shoppa på Ikea med oss är väldigt liten skulle jag säga. När vi sedan kommer hem så ska jag sätta fart att bygga ihop mitt skrivbord och inreda min lilla kammare på momangen. Jag kan inte annat än att sitta och le här framför mig själv när jag tänker på hur roligt det ska bli imorgon. Jag har verkligen längtat efter det här så otroligt länge.

Lovar att lägga ut lite bilder imorgon och visa hur det har blivit! Nu ska jag nog ta och gå in i min kammare ett tag och fundera på hur jag ska göra imorgon :)

0 kommentarer: