söndag 22 november 2009

Rastlöshet

Jag känner mig enormt rastlös, det kryper i hela kroppen på mig. Den känslan har jag haft de senaste 8 timmarna. Ganska jobbigt måste jag säga. Nu har klockan just passerat midnatt och jag känner att jag borde gå och sova, men det är ju tråkigt! Och med den här rastlösa känslan i kroppen skulle jag bara ligga och vrida på mig och störa Dannes sömn. Så istället sitter jag och streamar olika tv-serier som gått den senaste veckan.

Kanske skulle jag lägga mig i ett varmt bad för att kunna slappna av? Fick hem en beställning med massa härliga badskum och duschtvålar häromdagen... det tillsammans med några tända ljus och en god bok borde väl kunna få även mig att slappna av.

Jag har fått en inbjudan till en scrapträff på lördag med ett helt gäng. Jag känner ingen utav människorna utan har kommit i kontakt med dom via scrapbooking-foumet som jag brukar vara på. Får se om jag ska ta mig dit eller inte, det beror ju på om jag har något scrapsug! Skickade in 200 foton på framkallning idag, om dom hinner komma så kommer självklart också suget efter att scrappa att komma. Har även en beställning med lite nya scrapprylar på ingång. Längtar!

Det känns verkligen roligt att jag kommit igång med pysslandet igen. Mitt behov av att få ut kreativitet behöver verkligen stimuleras mer än vad det gjort den senaste tiden.

Nä, nu blir det nog det där badet ändå.

2 kommentarer:

Veronika sa...

Vad roligt att du fått inbjudan till scrap! :) Jag kände aldrig någon de första gångerna jag var med i Täby gänget, men nu känner man igen dem och vet ungefär vilka de är. :) Tycker du ska passa på och gå om du har tid. :) Du brukar inte göra kort eller är det bara layouter du gör?

Veronika sa...

Gör mest kort, men även layouter. Foton har jag men är inte nöjd med dem för jag tycker dem inte duger att scrappa. Har fotoskrivare så jag kan skriva ut när jag vill och de är skönt om de skulle dyka upp ett foto som är bra :p