torsdag 26 november 2009

Misslyckande

Hur i hela friden kan man misslyckas så totalt med att koka nudlar? Med låg energi och mycket värk bestämde jag mig ändå för att jag behövde ha något i magen. Jag ställde nudlarna i en kastrull på spisen och la mig sedan i sängen igen. Sedan glömde jag bort dom lite för länge och insåg att jag skulle få äta väldigt mjuka nudlar. Går ut i köket för att hälla av vattnet och HÄLLER SKITEN PÅ HANDEN! Jag finner inga ord för detta brutala misslyckande.

Så nu sitter jag här i sängen. Men en skål nudlar som smakar skit och en hand som värker värre än både leder och huvud.

Vilken underbar dag.

2 kommentarer:

Veronika sa...

ajaj! Fick du brännskador?

Anonym sa...

Det är så här att jag bor tillsammans med en fullständigt handikappad kock. Han har under sina unkarlsår kokat makaroner men glömt vattnet och brännt sönder x antal kastruller. Haha. Det finns alltså värre =P

Hoppas det onda går över!!
/S