onsdag 18 november 2009

Ikea

Igår satt jag och tittade runt på Ikeas hemsida och skrev ned allt jag ska köpa imorgon. Hittade hur mycket som helst som jag bara måste ha där inne i mitt pysselrum. Men jag sparade aldrig dokumentet och datorn hade kört någon uppdatering, så allt försvann. Men jag tror nog att jag kan komma ihåg ungefär allt jag ville köpa. Och så kommer nog en del saker att tillkomma när jag väl kommer på plats. Ikea är en farlig plats för min ekonomi, Danne tycker inte om när jag åker dit :) haha..

Åh vad jag längtar till imorgon! Ska verkligen njuta av mina två lediga dagar som kommer nu!

Idag jobbar jag delad tur, så jag ska tillbaka till jobbet kl 16. Nu ska jag vila lite så jag orkar resten av dagen.

1 kommentarer:

Lilla a sa...

Lycka till imorgon på IKEA! Utan lista så finns det dock en risk att du kommer hem med lite mer saker än du tänkt och att du väl hemma kommer på att du glömt att köpa det som var anledningen till ditt besök.Så brukar det vara för mig i varje fall.

Titta gärna in på min blogg: gladdagboken.se

/Lilla a