måndag 16 november 2009

Lyrisk!

Ja, lyrisk är fasiken det rätta ordet just nu! Jag har lyckats övertala Danne om att få göra om vår klädkammare till en scrapbookinghörna. Äntligen en plats där jag kan ha mitt pyssel framma jämt! När jag tittade in där igår kväll blev jag aningen tveksam med tanke på att det var prylar staplade från golv till tak där inne. Men idag har jag tagit tag i saken och rensat bort typ 80% av det som fanns där inne. Hur kan man spara på sig så mycket skit?!

Eftersom att Danne har alla sina fotbollströjor och skjortor hänger fint uppradade där inne så lovade jag honom att köpa en garderob som vi kan ha i sovrummet istället. Och på torsdag ska jag med Fia till Ikea!! Då ska jag köpa garderoben, ett skrivbord till min hörna och lite förvaring att ha där inne. Sjukt roligt!!

Torsdag och fredag är dessutom mina lediga dagar denna vecka, känns som att jag vet vart jag kommer att spendera min tid!

G L A D !

2 kommentarer:

Linda Vold sa...

Åh jag kan riktigt känna känslan av iver i kroppen. I vår familj kallar vi det att man blir lite kurrig..hihi lycka till med lilla hörnan!
Kram

Anonym sa...

Puss på dig sötnos! Blir glad när du är glad!!!!
S