fredag 20 november 2009

Fullt ös

Mina två lediga dagar lider nu mot sitt slut. Det har varit fullt ös hela tiden, så någon vila har jag inte hunnit med. Torsdagen var jag ju som bekant på Ikea för att sedan spendera hela kvällen med att inreda min pysselvrå. Till kvällen tittade vi på film, sedan stupade vi i säng båda två.

Idag har det knappast varit lugnare. Vi har byggt ihop garderoben och städat i ordning lägenheten. Vi har även kört två fulla bilar med skit till tippen. Skönt att bli av med allt som ledat i flera månader och väntat på att bli kastat.
Har även färgat svärmors hår och haft mamma över på besök. Nu är klockan snart sex och vi ska åka till badhuset för att simma. Känner mig sjukt trött redan nu, men det kan väl kanske bli skönt att bada lite.

Ikväll blir det Idol, följt av ett långt skumbad och en tidig sänggång. Går på ett 26-timmarspass kl 7 imorgon bitti.

Fullt ös, medvetslös! (som allas vår Bert Ljung brukade avsluta)

3 kommentarer:

Veronika sa...

Tack själv för kommentaren I am flattered att jag är i listan. :) 26 timmars pass lät som ett tungt arbete. Är du personlig assistent?

Veronika sa...

Men brukar inte e-tuna ha maror? Varför jag slog huvudet på spiken var nog för att jag är själv assistent :p Men är glad att jag inte jobbar dygns pass. :) Hade aldrig fungerat nu i allafall. Har börjat få foglossningar. :/

Veronika sa...

Skönt att de inte är så många sånna pass. Jag bor i Upplands Väsby. Men de tar ju inte så lång tid att åka till sthlm och gå på mara. :) Nej de är inte så roligt med foglossningar. Jag har blivit liggade mycket och kan inte sitta uppe så länge åt gången om jag inte pinar mig igen det, typ för att vara på en mara :p Jag är nu i vecka 25 så de är några månader kvar :)