måndag 14 december 2009

Dan före....

Idag har vi slagit in aaalla klappar som vi köpt hittills, det blev en hel del och inslagningarna blev bara sämre och sämre ju längre tiden gick :) Men nu är det klart och jag längtar bara efter granen så jag kan lägga alla fina (?) klappar där under. Men det dröjer ju ett tag till. Men i år kommer inte granen att komma upp så sent som kvällen innan julafton eftersom att jag jobbar då. Jag har istället sagt att den fjärde advent blir julgransdagen i år. Det är ju ganska mycket att förbereda som det är eftersom vi ska ha hela familjerna här hemma.

Men det ska bli så sjukt mysigt!!

Idag är det dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dopparedan! hihi... Va?! Varför tror ni att jag tycker om julen?! Vad har ni fått det ifrån!

1 kommentarer:

Nita sa...

jag tycker oxå om julen;-)
det är myspys
kram
Nita