fredag 4 december 2009

Natt-radio

Sömnproblemen kvarstår. Likaså öronproblemet.
Det är ganska tråkigt att vara vaken så här dags. Med TVn som mitt enda sällskap känns utbudet på kanalerna väldigt dåligt.

Jag tror att jag ska krypa till sängs istället och lyssna på radion i mitt headset. "Vaken med P3 och P4" är ett väldigt underskattat program. Det är hur roligt som helst att lyssna på alla konstiga människor som ringer in om nätterna. Mestadels vinfyllda damer och lastbildchaufförer. Man vet aldrig vilka tokigheter de ringer in för att diskutera, men underhållning brukar det alltid bli. Det är väldigt skön stämning i alla fall, radiopratarna har lugna röster och spelar bara sån där härlig nattmusik som man kan slappna av till.

Vet ni vad det jobbigaste med mina sömnstörningar är? Jag har förmodligen sagt det förut. Men det jobbigaste är att jag är hur trött som helst, men att jag ändå inte kan somna. Hade jag varit pigg så hade det ju inte varit så jobbigt.. men men. Sova bör man, annars dör man.

0 kommentarer: