lördag 5 december 2009

Julbord

Om dryga timmen blir jag hämtat av en kollega för att åka på julbord med jobbet. Känner mig inte alls peppad inför detta just nu, är trött och seg. Men det blir säkert trevligt! Som jag förstår det så kommer det bli en hel del folk i alla fall. Och lite julmat skulle ju smaka förbannat gott just nu. Det är vid den här tiden på året som julborden smakar som allra bäst. Man längtar efter julmaten och det var länge sedan man åt den sist. Lagom till julafton brukar man dessvärre redan ha tröttnat. Men i år ska jag faktiskt bara på detta julbord innan julafton och jag ska hålla mig undan julmat däremellan.

Vi har inte gjort så mycket idag, varit och storhandlat... och tittat lite på skidtävlingar på TV. Igår kväll var vi hemma hos Angelika med Cia & Micke. Det blev Idol-tittande, skitsnack och lite vin. Hon har så mysigt hemma!

Nu har jag GUIF - Sävehof på i bakgrunden och kan redan i starten av matchen säga att detta inte kommer gå vägen för guifarna. En rejäl uppryckning behövs i laget i så fall.

Dags att göra sig i ordning för kvällen. Imorgon bitti går jag på ett 26-timmarspass!

0 kommentarer: