torsdag 24 december 2009

Julafton

Det har varit en alldeles fantastisk julafton! Allt har bara varit så perfekt känns det som :) Mysig frukost hemma hos mamma och pappa på morgonen... mys hemma med Danne innan alla gäster kom till oss. God mat och roliga lekar gjorde dagen suverän! Till kvällningen tittade tomten in också och han hade hur mycket presenter som helst. Jag fick det jag hade önskat mig, plus en massa annat. Helt otroligt fina presenter fick jag.

Av Danne fick jag presentkort på en scrapbookingbutik och en heldags shopping med privatchaufför (han alltså)... ;) Sen har jag fått en spikmatta, en locktång, almanacka, tallrikar till mitt finporslin, böcker, lamineringsmaskin, örhängen, hjärtiskuber och hjärtögonmask, en tröja, ett linne.. ja ni hör själva! Helt galet mycket presenter! Jag och Danne fick dessutom en jättefin blomma och frukt- och kex-korg av gästerna som tack för värdskapet :)

Alla verkade nöjda och glada och denna snöfyllda julafton blev precis så underbar som jag önskade mig. Lycka!

Imorgon tänkte jag ta en härlig sovmorgon och sen får vi se vad det blir av dagen. De flesta ska ju på krogen imorgon, men jag vet inte om jag är så sugen på att gå ut när det är så himla mycket folk... vi får se helt enkelt!

Tack Danne, mamma, pappa, lillebror, svärmor, svärfar, Lull, Linda, Micke, Julius & Alvin för en suverän dag. Tack också till Anu och Cia för de fina klapparna!

Nu ska jag gå ner och spendera den sista julaftonstimmen tillsammans med Danne och lillebror som sitter och spelar tv-spel.

God fortsättning :)

1 kommentarer:

Linda sa...

Tack själv!<3