fredag 11 december 2009

Mardröms-natt

Jag hade en sjukt konstig natt i natt. Jag vaknade typ 20 gånger av ett ryck. Hade otäcka mardrömmar och låg liksom i dvala. En riktigt skum känsla som jag inte kännt tidigare. I morse när jag skulle ta mina tabletter för bihålorna fick jag för mig att läsa på lappen i kartongen. "Biverkningar: Mardrömmar, sömnlöshet och nervositet". HERREGUD! Sömnlöshet har jag väl så det räcker.. och att ge en medicin som gör en ångestdrabbad människa mer nervös än vanligt känns ju inte som den mest lyckade kombinationen. Och mardrömmarna, NEJ TACK! Jag skiter i dom där tabletterna helt enkelt och kör på nässprayen och tryckutjämningen.

Kör en delad tur idag också. Är nu hemma och vilar fram till halv 4. Sen ikväll så ska jag stanna på jobbet och ha myskväll med Anna. Idolfinal och chips! :) Seeen är det ledig helg!

1 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det är ju lika klockrent som att man kan få huvudvärk av att äta Ipren