onsdag 2 december 2009

Långledig

Det verkade inte fungera med de där örondropparna, men jag ska ge det ett försök till innan jag bokar till hos en läkare. Skulle för övrigt ändå behöva gå till en läkare och ta upp min medicin till den dos som jag hade från början igen. För som Danne uttryckte det kan jag vara "på topp vid kl 1 och nere på djupaste botten vid halv 2". Det är ju inte bara jobbigt för mig utan även för honom såklart. Berg- och dalbana i alla ära, men nej tack när det gäller psyket.

Nu är jag i alla fall långledig, skulle ha jobbat på fredagnatten med en kollega ville byta. Så nu är det bara julbord på lördag kväll med jobbet och sedan jobba först på söndag. Sjukt skönt och behövligt.

Nu har kylan hittat hit också, Minus 6 grader var det i morse när jag promenerade hem. Mina lår kändes som isbitar när jag kom hem. Men nu ligger jag och värmer mig under täcket. Ska försöka att sova ett par timmar för jag sov alldeles för lite i natt. Fullmåne är det tydligen, det förklarar en del.

0 kommentarer: