torsdag 3 december 2009

Plaststolar i en rättssal?

Jag utomhusvägrar just nu, det är ju svinkallt! Nej jag sitter hellre inne i adventsljusstakarnas sken och myser. Har inte fått så mycket gjort idag, sitter och följer rättegången för de där två norrmännen i Kongo. Intressant att se hur dom sitter på vita plaststolar i rättssalen! Hmm. Rättegången är hur som helst enormt utdragen och seg, men nu vill jag ju se hur domen faller. "Vi venter på lyd fra retten", känns som att jag är ganska trött på den meningen just nu :)

I ugnen står min allra första ugnspannkaka, vet inte varför jag aldrig gjort det förut? Men det ska bli gott gott i alla fall. usch, jag borde ju skämmas som fortfarande sitter i pyjamas när klockan snart är 15:30 på eftermiddagen. Men är man ledig så är man!

Kvällen tänkte jag spendera i pysselvrån! Härligt härligt!

0 kommentarer: