måndag 26 februari 2007

Blogg-löfte

Ohh vad jag längtar efter vår resa. Varför känns den 14:e juni så långt bort? Vi låg nyss i sängen och pratade om våra förväntningar. Jag hoppas verkligen att det blir en lyckad resa så att jag kan våga res till alla platser jag vill besöka sen.
Om resan går som planerat ska jag här och nu göra ett blogg-löfte som innebär att jag ska besöka följande platser innan jag fyller 30:
- England
- Italien
- Grekland
- Spanien (fastlandet)
- Azorerna
- Florida
- Thailand
Bör kanske definera vad "går som planerat" innebär. Jag ska som steg ett komma på planet övr huvud taget och som steg två ska jag inte få panik när jag väl är på planet och steg tre inneär att jag ska kunna se tillbaka på resan som en bra upplevelse.
Detta an vara räddningen från min rese-rädsla. Och nu ska jag göra allt i min makt för att besegra den!:)

0 kommentarer: