torsdag 15 februari 2007

Ångestattack

Hade en ångestattack igår. Alltid lika jobbigt... Men så länge paniken håller sig borta så ska jag väl inte klaga. Det gör mig så trött och matt i hela kroppen. Jag orkar verkligen inte hålla mig vaken efteråt, det är som att man hamnar i någon slags dvala. Och sedan sitter det kvar i dagar. Så jag känner mig inte direkt peppad till att prata mobiltelefoni med kunderna här i butiken. Tur att det inte är så många av dem.
Jag får stå ut dessa sju timmar som jag har kvar och sedan är det mellan 9-16:30 imorgon. Sen är jag ledig ett par dagar. Då kan jag samla mina krafter igen.

Fick låna tre säsonger av Greys Anathomy av Johan igår. Började kolla på ett avsnitt igår kväll och jag är redan fast! Ska kolla vidare så fort jag kommer hem.

Nu är det dags att börja fundera över vad det ska bli till lunch. Sivan röstar för libanesiskt; jag är tveksam. Ska nog kolla om det finns fisk att få tag på, men kall sås och potatis! mums!

0 kommentarer: