onsdag 7 februari 2007

Sammanfattning av ledighet

Åter på jobbet och överflöd av tid att blogga på.
Hade riktigt roligt i lördags! Först var jag, Danne och Axel hemma hos oss och förfestade lite. Eller... dem spelade Fifa medans jag gjorde mig i ordning ;)
Sedan bar det av ner på stan och hem till Pezze. Där befann sig även Sebb, Lull, Olsson och ett antal personer till (räknar bara upp de betydelsefulla för kvällen). Det var mycket runda fötter, skratt och skräpmat. Vid 23-tiden gick jag, Danne, Lull, Olsson och Axel vidare ner till Lotus/Mulligan. Det blev en hel del kors i taket av folk som aldrig tidigare sett mig i dessa kvarter. Men för en gångs skull kunde jag verkligen slappna av och ha roligt i krogmiljö. Det blev ett antal drinkar, Blackjack och rörelse till musik (vill knappast kala det dans, men jäkligt kul var det).
Jag och Danne kom hem vid halv 4 på morgonen och störtade i säng. Jag vaknade redan klockan 6 av illamående, inte så van vid alkohol nej. Hur som helst, en riktigt trevlig kväll var det!

Söndagen blev en väldigt slapp dag. Fotboll, mathandling och filmkassiker på Tv. Måndagen såg ganska likadan ut den, men på kvällen lyckades jag ta mig iväg på et tufft träningspass i alla fall.

Och igår var det en överraskande bra Måndag, trodde jag skulle jobba med fick reda på att jag var ledig. Alltid uppskattat! Så då blev det undanstädat hemma också!

Idag är det jobb ända fram till klockan 19. Dags att gå och köpa en kopp varm choklad på subway.

0 kommentarer: