lördag 17 februari 2007

Om 107 dagar bär det av. Värme, palmer, drinkar, solbränna, god mat, sandstrand, klarblått vatten, lyxhotell.. med mycket mycket mycket mera... Aaah!
Bara jag vågar ta mig iväg till Arlanda så ska jag nog komma iväg. Eller lättare sagt, om jag väl tar mig på planet så har jag inte mycket till val :)
Jaja, har ju som sagt en hel del dagar att förbereda mig på!

Har en jäkla huvudvärk idag. Får inte vara sjuk på måndag och missa hela skiten i stockholm. Och Sivan som lligger hemma med feber nu måste bli frisk! Inte speciellt kul att åka annars. Men det ska nog bli bra det med :)

Imorgon bär det av hem till svärmor och svärfar. Dannes syster och hennes familj kommer också dit. Middag och time to umgås. Nice.

Nu ska jag kolla vidare på fotboll med grabbsen här; Danne, Axel och Jenas. Sen ska jag tvinga dem att se på melodifestivalen! Få muta dem med lite godis, det fungerar alltid :)

0 kommentarer: