måndag 12 februari 2007

Givande dag

Idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten. Rensat ut en massa skit som bara ligger och skräper, dammsugit, diskat, dammat, vikt tvätt och gud vet allt. Skönt nu när allt är skinande!

Just nu har jag bakpotatisar i ugnen som skall ätas med skagenröra. Vardagslyx.

Lyssnar på Gavin Degraw's ljuva stämma. Tack vet jag för att han har soundtracket i one tree hill, annars hade jag kanske inte funnit denna gåva från ovan. Underbart skön musik som får hela mig att slappna av...

"I don't want to be
Anything other than what I've been trying to be lately
All I have to doIs think of me and I have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me"
Fina texter. Härlig röst. Mmm. Like music to my ears ;)

0 kommentarer: