fredag 13 februari 2009

Ingen lust till att skriva blogg. Ingen lust till att läsa andras bloggar. En total bloggdöd har uppstått i mitt annars så välfyllda bloggliv.

I eftermiddag åker jag i alla fall till Arboga för en hel kärlekshelg på Herrfallet med Danne, Per, Ida och Axel. Vi ska mysa, basta, spela sällskapsspel, laga god mat, dricka gott och njuta av att vara ute i skogen. Vi ska ha världens bästa helg (nej vaddå jag har inga förväntningar!). Jag tycker det ska bli enormt skönt att komma iväg. På söndag kommer vi hem utan krafter, vi är bakfulla men ändå så jävla nöjda med de senaste dagarna.

Möjligtvis kan denna bloggdöd bero på att mina sömnproblem blivit ännu värre. Nu kan jag inte sova mer än fyra timmar i sträck. Somnar jag kl 22 så vaknar jag kl 2. Somnar jag kl 24 så vaknar jag kl 4. Det verkar inte finnas några undantag. Nu ska jag titta på Vakna! Med the voice.

Hejdå på ett tag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får det supermysigt! ram!