tisdag 3 februari 2009

Mycket på en gång

Nu blev det lite mycket på en gång för mig. Min plan var ju att städa förrådet. Men i morse ringde dem mig från kvinnojouren och undrade om jag kunde ha ett stödsamtal med en ung tjej, vilket jag självklart gärna gör, så jag ska dit till kl 18. Sedan insåg jag att jag måste till apoteket och hämta ut ny medicin och till affären för att handla lite annat nödvändigt. Sen ringde Danne och ville att jag skulle ha maten klar till han kom hem klockan halv 6. Och nu sitter jag här med skolböckerna och försöker skriva ett väldigt krångligt arbete samtidigt som jag försöker få tag på två av mina lärare för att ordna inför terminen och praktiken.
Jag tror att förrådet får ligga på hyllan ett tag till. Nu sitter jag mest och stirrar mig omkring för att jag inte vet i vilken ände jag ska börja. Stress.

0 kommentarer: