tisdag 3 februari 2009

Stressattack?

Jag har mailat alla lärare som behövde mailas, jag har gjort klart ett studiearbete, jag har lagat mat (panerad torskfilé med ris och kall sås) och nu väntar jag på att Danne ska plocka upp mig och köra mig först till apoteket och sedan till jouren. Sen handlar jag på vägen hem.

Jag fick nyss någon kontstig stressattack. Blev totalt genomsvettig och började skaka i hela kroppen. Jag öppnade balkongdörren och satte mig ner en stund. Nu är det bättre med svettningarna men jag darrar fortfarande jättemycket, främst i armarna. Det är nog en blandning av att jag inte hade någonting på schemat för dagen ena stunden och fullspäckat nästa sekund och att jag är lite nervös inför det här samtalet jag snart ska hålla i.

Ska lägga mig på sängen i tio minuter nu innan Danne kommer.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var nog en panikattack du fick, jag lever med panikångest sen fem år tillbaka. Det är jättejobbigt men inte farligt. kramen leila