onsdag 4 februari 2009

Utmaning: 7 sanningar

Jag har fått utmaningen 7 sanningar av Sannan.

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:
1. Jag föredrar alltid ett bad framför en dusch.
2. Jag handlar alltid konserverade persikohalvor när jag handlar på Hemköp
3. Jag har en enorm svaghet för vackra ballader
4. Jag följer alldeles för många tv-serier
5. Jag skulle lätt platsa under kategorien shopoholic (även om jag inte shoppar så dyra saker)
6. Jag är enormt databeroende
7. Jag har aldrig rökt en cigarett i hela mitt liv

Nu skickar jag vidare utmaningen till: Tanketroll, Malve, Johanna, My mind, Hanna & Karin. Jag orkar inte skriva till alla, så jag hoppas att ni är här och läser :)

0 kommentarer: