onsdag 17 januari 2007

30 frågor

Det verkar vara såhimla populärt att besvara listor här i bloggarnas värld. Så jag gör väl det jag också nu denna folktomma dag på jobbet.

1. Har du några smeknamn? Jempa, Jennsan, Jenkan, Bollström (never mind den sistnämnda).

2.Vad gjorde du igår kväll? Kollade på One Tree Hill med Sanna, lagade mat med Danne.

3. Det sista du ätit idag? Ett alldeles för osaftigt päron.

4 .Hur vädret hos dig just nu? Ruggigt, grått, kallt och sist jag tittade ut regnigt.

5. Den sista person du pratat i telefon med? Danne

6. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen och personligheten.

7. Hur mår du idag? Bra med lite trött och aningn ont i magen pga överkonsumtion av frukt.

8. Vilken är din favoritdryck? Loka Päron

9. Favorit alkoholbaserad dryck? Vodka Ice / Bacardi Breezer

10. Favorit sporten? Att titta på: Fotboll (tragiskt med sant har det bivit så), Att utöva: Volleyboll har jag varit ruskigt sugen på på sistonde så det får bli mitt svar!

11. Hårfärg? Orginal: Sandré, Färgat: Mörk rödbrun

12. Ögonfärg? Gröna

13. Soluppgång eller solnedgång? Definitivt nedgång..mysigt värre!

14. Syskon och ålder? Lillebror född 1990!

15. Favoritmånad? Juli, de flesta är lediga och man kan njuta av den förhoppningsvis sköna sommarvärmen.

16. Favoritmat? Laxfantast

17. Sista filmen du såg? På bio: The Holiday, Hemma: Ogifta par

18. Favorithobbies? Scrapbooking och annat pyssligt

19. Är du för blyg för att bjuda ut någon? Snarare tvärtom. Tror att det nästan alltid är jag som tar första steget :)

20. Favorit låt(ar)? Just nu... Don't Cry med Guns n roses! Är förövrigt väldigt het på rockballader för tillfället.

21. Sommar eller vinter? Sommar, sommar, sommar! (Med undantag om man befinner sig i fjällen).

22. Förhållande eller one-night stands? Förhållande på vardagarna och one-night-stands på helgerna :D Skämt och sido... förhållande såklart :)

23. Choklad eller vanilj? Utan tvekan: Choklad!

24. Vad läser du för böcker? Självbiografier, verklighetsbaserat och feel-good-romaner.

25. Hur ser din musmatta ut? Här på jobbet är den helsvart, hemma är den.. hm.. kommer faktiskt inte ihåg :)

26. Favoritspel? Där ordspel finns - där finns jag!

27. Kan du nudda din näsa med tungan? Näpp

28. Kan du korsa ett öga åt gången? Inte det heller... tror jag.. :)

29. Dansgolvet eller baren? Baren, ingen dancingqueen precis.

30. Skulle du säga själv att du är lycklig? Ja, just nu är jag väldigt lyckig!

0 kommentarer: