fredag 26 januari 2007

Drömtydare?

Klockan tickar på väldigt sakta nu... det börjar kännas att jag sovit alldeles för få timmar. Och när jag väl sov hade jag grymt skumma drömmar. När jag tänker på den förstår jag snart att det är ett stort virrvarr av allt jag låg och tänkte på innan jag somnade.

Men i förrgår hade jag en dröm som jag bara inte kan tyda... Var ute på vårt gamla landställe och helt plötsligt började det brinna i köket. Vi släckte det och tog oss sedan ut på framtidan av huset. Det regnade ute. Och det var precis som om det slog små blixrar eller elektriska stötar ur gräsmattan här och där som fick den att börja brinna fläckvis överallt. Eldflammorna slocknade ganska snabbt men vi sprang omkring och försökte akta oss för att få en blixt/stöt på oss. Det var massor av folk där och jag kände alla.. Det var inte lekfullt... Kände mig rädd och visste inte vad jag skulle ta mig till.

Tolk någon?

0 kommentarer: