lördag 27 januari 2007

Ladies night

Om 3 timmar slutar jag jobba.. då ska jag hem och krypa ner i min sköna soffa med mitt täcke och bara glo på Tv i flera timmar. Ska njuta av ensamheten! Danne är uppe Gävle på hockey och han kommer nog inte förän vid 8-9 ikväll. Oh vad skönt det ska bli att somna in på soffan med tv-ljudet i bakgunden. Då sover man som allra skönast! Helst ska det vara något tråkigt pratprogram som nyhetsmorgon eller så... Perfa!
När jag vaknat ska jag kolla på någon äckligt romantisk komedi som jag älskar. En sån där riktigt förutsägbar film som alltid slutar lyckligt. Ingenting som Danne uppskattar precis, så nu ska jag passa på! :)

Har bokat biljetter till Ladies Night idag också! Det är inte förän i september men nu har jag och mor min garanterat bra platser tills dess! Läääängtar redan!!! Martin Stenmarck - here I come!

0 kommentarer: