torsdag 25 januari 2007

Ångestfri dag

Har haft några riktigt jobbiga dagar, men idag har det kännts bättre! Började dagen med sovmorgon för att sedan ta mig ner på stan och inhandla en felaktig tv-kabel, två fotoalbum och nya underkläder. Sen gick jag hem och satte in 300 foto som legat och skräpat. När det var klart kom Danne hem från jobbet. Vi åkte och betalade sofforna, köpte varmrökt lax till matlådora och sedan Spicy Hot-mat för att bota vår akuta hunger för stunden.

Sen har jag spenderat kvällen på biografen tillsammas med småkusinerna Frida (8 år) och Julia (6 år). Vi såg "Rosa - the movie"; kul att få umgås med sötnosarna lite!

När jag kom hem så hade redan Danne möblerat om allt som jag trodde skulle slitas med efter bion. Skönt! Så imorgon kommer våra nya soffor vara hemma när jag kommer från jobbet!! Ska ligga i dem hela kvällen!

Mina uppgifter för morgondagen är:
- Morgonmöte på jobbet 9:00
- Jobb mellan 10:00-13:00
- Lunch, måste köpa ny tv-kabel samt tv-ut-kabel
- Fortsatt jobb fram till 19:00
- Hem och fläta håret på Niklas
- Soffmysa!

Nu sk jag se nytt smaskigt avsnitt av One tree hill! Eller näe... det lär ju bli så mycket bättre i nya soffan imorn! Får ta och prata lite på msn istället :)

0 kommentarer: