fredag 19 januari 2007

Spruckna planer

Fredag morgon och ledighetsplanera är redan spruckna. Vaknade outvilad för att gå upp på toaletten. Kollade mobilen och hade missat samtal från chefen och ett röstmeddelande om att jag skulle ringa honom direkt. Och nu sitter jag här på jobbet. Jag är trött, lägenheten är ostädad och min härliga ledighet får vänta till imorgon.

I morse när jag tittade ut genom fönstet hade visst vintern kommit för att hälsa på också. Lite sen men ändå. Och självklart håller det redan på att smälta så att man halkar omkring som Bambi när man är ute och går. Har cykeln kvar på jobbet sedan igår, men jag överväger nog att låta den stanna här ett tag till. Liftar hem med Danne strax innan 4!

Ikväll ska vi i alla fall ha det nice. Tacos, film, tända ljus, mys.. kan det bli bättre? det kan det säkerigen, men riktigt bra ska vi ha det :D

0 kommentarer: