onsdag 10 januari 2007

Huvudstaden-dagen

Det blev Stockholms-tur med Sanna idag!
Först tog vi bilen till Stockholm, prakerade i gamla stan och sökte oss vidare mot tunnelbanan som skulle ta oss vidare mot Sundbyberg där arbetsintervjun skulle hållas. Efter en snurrig promenad kom vi ändå fram och intervjun gick bra hoppas jag :)
Sedan tog vi oss in till stan igen och besökte Skapa Hobby, en supermysig scrapbookingbutik. När vi flyttar till en trea ska jag äntligen kunna komma igång med min hobby, då ska det åkas till huvudstaden och shoppas!
Efter denna förmiddag var vi redan trötta på allt vad Stockholmare heter så vi tog bilen ut till kungens kurva och gick i vår favvisbutik: IKEA!
Några köttbullar senare och en full kundvagn så hade vi lyckats göra av med ungeför 1800 kr. Jag inhandlade följande:

Badrumsmatta
Myskuddar till soffan
Dricksglas
Snapsglas
Bokhylla
Jordgubbsluktande ljus
Korgar
Saxar

Hm.. tror det var allt!
Hur som helst har jag haft en trevlig dag med en trevlig Sanna.

Time to sleep. Goodnajt.

0 kommentarer: