onsdag 17 januari 2007

Mer, mer, mer!

Rikigt roligt det här, här kommer mera :)

Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag kan passa in bland de flesta olika slags människor. Jag kan ligga i soffan och äta pizza ena dagen och faktiskt upföra mig ordentligt på finmiddagen nästa kväll :)

Detta är jag rädd för: Höga höjder (om det finns en risk att ramla ner), aggresiva hundar, att förlora någon som står mig nära..

Tre saker jag vill ha varje dag: Ömhet, kärlek och glädje

Tre saker jag absolut inte kan göra: Hålla takten, köra bil, titta mer än två minuter på Sagan om ringen.

Detta vill jag göra just nu: Skulle vilja krypa ner i en mysig säng och kolla på en härlig komedi med Danne!

Bästa känslan: Adrenalin-rus

Värsta känslan: Känna sig iaktagen och förföljd.

Är jag kär just nu: Mycket :)

Jag vill gifta mig: I en liten kyrka med massor av folk, blommor och tända ljus. En typiskt prinsessbröllop som så många flickor drömmer om.

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Se mina framtida barn växa upp, ta körkort och resa, resa resa...

Min käraste ägodel: Det måst vara mitt hem. En lugn plats där man alltid kan vara sig själv och slappna av...

Något jag vill ha i present: Ja, ett körkort skulle ju inte sitta fel!

Detta har jag på mig just nu: Ett par mörka jeans, en telenortröja, trosor, bh, strumpor och Puma-dojor.

Favoritkläder: Hemma: Pyjamas, På jobbet: Jeans, På partaj: Klänning

Favoritdjur: Delfin... Har alltid haft någon förkärlek för dem..

Följande musikstilar tilltalar mig mest: Svenskt, rock-ballader och pop.

Skola - roligaste/tråkigaste ämne: SO / historia

Stjärntecken: Fiskarna

En bok jag gillar: Finns många.. Klara favoriter är Gömda, Asyl och Mias Hemlighet.

En film jag gillar: Oj oj, finns många. Får väl dra till med en man kan se om och om hur många gånger som helst: Liar Liar. Perfekt ligga-hemma-i-soffan-film!

TV-program jag gillar: Alldeles för mycket "skit-Tv" :)

Favoritdoft: På parfym: Escada - rockin rio. Annars: Sommarregn mot varm asfalt.

Detta äter jag gärna: Är en alldeles för stor godis-råtta

Dricker helst: Carinas (måste vara hon som gör den) Kaffe Latte på Kahls i 21:an.

Hit vill jag gärna åka på semester: Just nu skulle jag nog gärna åka till Mallorca.. Aaah.

Min längd: 1.68 - 1.69 cm

Jag tror på: Kärlek vid första ögonkastet... den eviga romantiker jag är :)

Jag spelar: om det är instrument det handlar om så är det inte mycket. Eller JO, jag kan ju blinka lilla stjärna på piano ;)

Person jag beundrar: Danne. Har aldrig sett upp till en människa så mycket som jag ser upp till honom. Hans sett att hantera motgångar, svårigheter och press. DET är beundransvärt.

Så här bor jag: I en 2a på 62 kvadrat tillsammans med sambo

Antal döda krukväxter i hemmet: NOLL! Kastade ut dem döda förra veckan och köpte nya :)

Det här tänder mig: Djup ögonkontakt

Det här gör mig avtänd: Svettlukt

Favoritfärg: Varma färger.. Just nu är nog vinrött den jag tycker om mest

En hemlighet jag vet: Om jag avslöjar det vore det väl ingen hemlighet?

Senast köpta skiva: Martin Stenmarcks nya

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt ansikte

Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Mina fötter

Udda förmåga/egenskap: Har en, ofta väldigt läskig förmåga, att ha kontakt med andra sidan.

Om jag vore ett djur skulle jag vara: Något vattendjur, älskar vatten!

0 kommentarer: