lördag 6 januari 2007

Tv-spelskväll

Skönt med sånna här helgdagar... Trettondagen liksom, någon som bryr sig om den? Skönt för oss som jobbar i butik och får två timmar extra sovmorgon. Och imorgon är jag ledig. Känns ju nästan som en helt vanlig helg :)

Ikväll ska jag umgås med mig kära väninna icke-tonfisk-sanna. Vi ska ha tv-spelskväll med singstar och guitarrhero (två spel som jag förmodligen är mest värdelös på i hela sverige pga av min icke existerade sångröst och taktkänsla), det lär bli hur kul som helst!
Kanske dammar vi av någon avsnitt av one tree hill också :) Äntligen någon som också kan vara fast i den serien med mig!

Även om jag har svårt att känna mig bekväm runt tjejer känns det skönt att ha någon som man kommer överrens med i alla fall... Någon att prata skitsnack och skvallra med :) En tjej som är typ som mig! - Tack Sanna!

Nu ska jag jobba sista 50 minuterna!
Ciao!

0 kommentarer: