onsdag 17 januari 2007

Träningstime

1 vecka utan socker är avklarad. Dags för nästa steg: Träning.
Ska ta mig an den utmaningen med Sanna nu ikväll. BodyAttack på Gympozz... Känns lite jobbigt på det viset att min kondition är icke existerande, men det är väl därför man går dit? Jag ska göra mitt bästa, vilket förmodligen kommer resultera i svåra problem att ta sig upp ur sängen i morgon. Hoppas verkligen att det är något som jag tycker om, vill verkligen hitta en träningsform som passar mig. Visserligen finns det mycket annat man kan göra på Gympozz om inte attacken är något för mig. Dem har ju spinning, som jag vet att jag gillar, och skivstång vilket också är roligt. Sen har dem någon form av Yoga och något som hette Bodycombat tror jag.
600 kr för en termin, det är ju helt ok. Tydligen skulle min svägerska börja där nu snart också. Det blir skoj :)

Time to get in shape for the summer!

0 kommentarer: