måndag 22 januari 2007

Body-combat

Var och tränade med Sanna idag igen. Bodycombat stod på schemat. Det var en kampsports-träning som faktiskt inte passade mig speciellt väl. Att sparka, boxas och slå rakt ut i luften... förstår inte riktigt det roliga med det. Om man ska slåss så ska man i alla fall ha en boxnings-säck att slå och sparka på. Sanna å andra sidan verkar ha blivit frälst :)
På Onsdag ska vi ge oss på nästa grej: Step up! Vi går igenom det mesta nu och ser vad som passar oss bäst. Efter det ska jag försöka få med henne på ett spinning-pass!

Nu har klockan hur som helst passerat två... och här sitter jag. Vill inte å och lägga mig, är rädd för att grubbla.. Och när jag gör det vet jag att Danne vaknar.. på något vis känner han av när jag mår dåligt. Han ska upp om 4 timmar så jag känner inte att jag vill väcka honom. Kanske ska ta och läsa lite, eller glo på någon film.. Eller lösa klart korsordet jag började med tidigare.. Eller spela lite PSP... eller...

..jag har tydligen många alternativ i alla fall!

Kanske kommer ytterligare någon inlägg senare om jag känner mig ensam. Att sitta här och prata med sig själv känns fakiskt lite socialt. Haha :)

0 kommentarer: