torsdag 4 oktober 2007

Den stora TV-gåtan

När jag äntligen bestämt mig för vilken film jag ska titta på, lagt mig i soffan bland täcken och kuddar och riktigt fastnat för inledningen av filmen så kraschar så klart DVD´n. Den har krånglat fram och tillbaka ett tag nu, irriterande värre... Ska väl se om vi har något bra i datorn värt att se på. Jag har detta att välja på:

Det jag har att välja på är alltså en dramaserie, en komedifilm, sketcher & musikal. Johan Glans kan vi utesluta på en gång om jag inte ska väcka Danne. Jag har redan sett halva Chuck & Larry-filmen och då är det aldrig roligt att fortsätta titta senare (fråga mig inte varför). Så, musikal eller dramaserie? Känns inte som något svårt val egentligen, musikal är nog ingen natt-tv, även om jag tror att den är grym. Det blir till att se om säsongsavslutningen av One Tree Hill och längta efter fortsättningen.

End of discussion.

0 kommentarer: