lördag 13 oktober 2007

En helt vanlig natt på msn...

Ibland går det bara för långt...!

Årestam säger: Vilket väder vi har fått!
Jenny säger: Jaa verkligen
Jenny säger: Och hunden mår bra?
Årestam säger: jadå, men han löper just nu. Hur funkar volvon?
Jenny säger: jodåå.. den rullar!
Årestam säger: Vår börjar ge sig, så vi disskuterar att köpa en ny. Förövrigt så måste vi gräva upp grunden på villan, vi har hittat mögel!
Jenny säger: du o frugan?
Årestam säger: ja precis
Jenny säger: trevligt bröllop förresten!
Årestam säger: ingen rolig situation, när ungen är påväg och allt. Ja bröllopet blev lyckat, tack för blommorna och pressentkortet på köksredskap, det kommer komma till nytta kan jag lova!
Jenny säger: jaa när var ungen beräknad att titta fram? Det var väl framåt jul?
Årestam säger: ja precis. Lilla Greta beräknas komma ut runt nyår. Blir en trevlig omställning
Jenny säger: ja då blir det till att se om det blir en av årsmodell 07 eller 08!
Kul för frugan din att hon kunde vara så snygg o smal i övrig på brölopet fast hon gått så pass långt i graviditeten
Årestam säger: Ja det är helt otroligt. man skulle nästan kunna tro att hon hitta på allt bara för att få gifta sig!
Jenny säger: jaa! Vi får hoppas att det inte är ett negerbarn som kommer ut! då kan du börja undra
Årestam säger: Ja något negerbarn vill jag inte ha. det har jag inte beställt
Jenny säger: vart beställde du från? Jag funderade på Ellos, men sen fick vi Axelssons nya katalog nu... och där ska dom ju tydligen vara lite mer allmänbildade
Årestam säger: valet är svårt. men jag gick genom Ellos
Jenny säger: okej.... då blir det nog det för mig oxå.. vad var fördelen med ungarna där? Var det fraktfritt?
Årestam säger: ja, sen är det öppetköp på 3 år, de som var avgörande
Jenny säger: jaha det har jag aldrig hört! Men det är ju kanon. Du vet, grannen ångrade ju sig efter ett år... men nejdå! inte fick han byta, trots defekter
Årestam säger: aldrig roligt. men finns ju folk som missköter sig. många som vill ha en sommarunge ute på torpet, sen när det blir hemfärd så lämnas den att klara sig själv. hört om många såna fall
Jenny säger: ja, men det är ju hemskt! Man får väl i alla fall se till att behålla dom över jul!
Årestam säger: jag tycker det! nee nu ropar frugan, måste utföra kvällens övningar
Årestam säger: vi hörs bye bye

Jenny säger: Jaha okej, ha det så bra! lycka till med övningarna! Hej svej!

0 kommentarer: