måndag 22 oktober 2007

Ordning & Reda

Nu när jag kommit igång så ruskigt bra den här morgonen blir jag sugen på att göra massor av nytta här hemma. Men vad? Det är städat i alla rum, ingen tvätt existerar längre, disken är diskad och garderoben är städad, fönstren är putsade... Ja, till och med skafferi och alla lådor överallt har hunnit blivit rensade under denna arbetslöshet. Ska i och för sig laga mat till Danne när han kommer hem halv 4, men det är ju långt till dess! Sen ska han slänga i sig maten och åka upp till Stockholm och Råsunda för att se på när IFK Göteborg möter AIK (...det var AIK va...?). Hoppas att han får en kanonkväll och att Göteborgarna tar hem segern.
Shit, när jar tänker efter så tror jag inte att det har varit så här mycket ordning här hemma sen vi flyttade in. Blir faktiskt lite imponerad över mig själv med den tanken!

Tips på vad jag kan pyssla med, någon?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket drömproblem! Det var åratal sedan jag hade något sånt problem, om jag alls haft det någon gång. så jag har ingen aning om vad du ska göra...:)