fredag 19 oktober 2007

Ännu en meningslös...

..lista i brist på annat att göra:

Vilken svordom använder du mest? Fan, är nog det som oftast hoppar ut ur munnen på mig!

Äger du en iPod? Nepp.... använder min walkman-mobil istället!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När jag ska upp och jobba ställer jag den på 06:00. Annars ringer den inte alls!

Hur många resväskor äger du? Jag äger nog faktiskt ingen själv, brukar alltid låna av mamma och pappa när det behövs!

Använder du flip-flops? Självklart på sommaren (om det inte är sånna där man får sjukt mycket skavsår av).

Var köper du dina matvaror ifrån? Om vi ska storhandla så blir det alltid Willys. Annars brukar Hemköp vara det vi mest besöker.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på dagsformen!

Vilken var den senaste filmen du såg? Beck - I Guds namn. En besvikelse om det nu är den sista av all filmer i serien!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle köpa en villa och inreda den preciiis som jag vill!

Har någon någonsin kallat dig lat? Japp, och jag kan inte säga emot!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nepp.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Kent - Tillbaka till samtiden

Vad åt du till middag senast? Fjärilskotletter, potatis och sås!

Använder du huvtröjor? Bruka rinte göra det, men just nu sitter jag faktiskt och myser i Dannes huvtröja.

Kan du vissla? Ibland funkar det, ibland inte. Oftast inte.

Vem var den senaste som ringde dig? Min kusin Nathalie!

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Älskar allt som snurrar fort, fort! Älskar faktiskt allt utom fritt fall och uppskjutet!

Vilket riktnummer befinner du dig i? 016

Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut, vem gjorde inte det?

Hur många syskon har du? En lillebror på 17 år!

Är du blyg inför det motsatta könet? Absolut inte, trivs bäst med dom.

Vilken film kan du alla replikerna till? Sunes Sommar!

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3, en står just nu vid datorn i brist på datastol.

Diskar du din egen disk? Jag och Danne turas om!

Försöker du alltid lära dig nya saker? Absolut, utan utveckling så är väl livet ganska meningslöst?

Vem var din favoritlärare och varför? oh.. svårt! Min Mellanstadielärare eller min svenska-lärare på gymnasiet!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Grafisk kommunikation

Vilken är din mammas hemstad? Örebro

Din pappas hemstad? Filipstad

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8!

Vilken är din favoritfrukt? Älskar nästan all frukt, men olika slags meloner och persikor går hem just nu :)

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Det beror på vart det är. Men ja, jag är nog det!

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Efter min mammas farmor som också hette Jenny.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig aldrig aldrig!

Tycker du om att krama folk? JA! Kramas är mysigt!

Äger du en digitalkamera? Japp, fick den av Danne i födelsedagspresent!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Gömda av Liza Marklund och Pojken som kallades Det av Dave Pelzer.

Vad är du allergisk mot? Kvalster!

0 kommentarer: