lördag 13 oktober 2007

Singstar

Jag har just avslutat en mycket viktig singstar-turnering mot nedanstående gästbloggare. Vartefter jag förlorade match efter match blev jag fast beslutsam om att ta honom i Någon låt. Testade allt. Madonna, Anna Book, Lena PH, Robbie Williams, Jimmy Jansson, Whitney Houston, Bonnie Tyler, Darin, U2, Johnny Cash.... you name it!
Att Jenas är så grym på Jimmy Jansson och Darin kan jag bjuda på, men till slut kändes det ändå olidligt. Rösten började ge vika, hettan steg i kroppen... och då, från ingenstans, kom min seger. Unchained Melody var visst min melodi. Vann med hela 200 poäng och fick därmed tillbaka en bit av min heder. En stund senare drog jag även in en seger på en Barry White-låt.
Visst, jag förlorade säkert med 30 - 2, men jag måste ändå vara nöjd med att jag slog det lilla aset till slut ;)
Hela han bara vred sig av obehag när han såg hur jag, tondöva JAG, slog honom. Han som ständigt sitter hemma och tränar tonsättning (...okej.... överdriver litegranna...).
Hur som helst så ska jag se till att få i mig ett par glas vin innan nästa tävling startas. Då släpper alla mina hämningar och jag kan lugnt och säkert rulla in seger efter seger.... Aaah...

0 kommentarer: