söndag 21 oktober 2007

Höstdepp & Inredning

Känner hur höstdeppet blir starkare och starkare för varje dag som går nu. Måste det komma varje år? Mörker, grått och regn... det är verkligen inte min melodi. Allt blir så tungt, tröttsamt och tråkigt på något vis. Att jag jobbar så pass lite gör inte saken bättre. Och definitivt inte faktumet att det här blir min andra månad utan ett öre på inkomstkontot. Jag blir galen! Det fattas en enda liten sketen månad av heltidsjobb för att jag ska få A-kassa. Kan jag inte bara få en enda liten månad...
Som den shopoholic jag är känner jag mig näst intill avvänjd nu. Se men inte köpa. Men det vore ju skönt om man i alla fall kunde betala sina räkningar. Stackars Danne som får betala allt :( Men någon gång sen när jag fått igång min ekonomi ska han få igen precis allt! Jag ska bjuda honom på någon jätteresa eller något i den stilen... För det här känns inte bra. Inte alls.

Nu har jag suttit ett bra tag och kollat på lite olika inredningssidor på nätet. Finns så himla mycket fint, man kan inte låta bli att drömma sig bort lite! Favoritsidorna är definitivt http://www.bluebox.se/, http://www.favoritsaker.se/ och http://www.inreda.com/. Finns väldans mycket fint och roligt!
Har fastnat lite på det här med inredning nu när vi letar ny lägenhet. vi vill bara bort härifrån så fort som möjligt, men vill samtidigt vänta tills vi hittar ett ställe där vi kan trivas under en lång tid. Någon i Eskilstuna som har en 3-rummare ni vill bli av med?

Nu ska jag pyssla runt lite här hemma. Ikväll blir det lördagens Svensson Svensson-avsnitt tillsammans med sambon min.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej Jenny hoppas allt är väl och så :p

Adda mig på Facebook om du har det vore kul

Kul med inredning, jag tänkte på det nyss faktiskt