fredag 12 oktober 2007

Kent - Tillbaka Till Samtiden

Idag small det då till, Som en blixt från klar himmel spred det sig att Kent - Tillbaka Till Samtiden nått våra affärer. Detta sedan skivan nått nätet redan igår. Grabbarna i Kent handlade snabbt och flyttade realese datumet till idag vilket dom ska ha beröm för, där tjänade dom stora laxar! Jag tog några snabba steg fram till bilen, stod på gasen för att nå fram till stan, väl där hittade jag en parkeringsplats ganska snabbt (hur ofta händer det i den här stan?). Jag sprang sedan in på 21:an där dom stod precis innanför dörren och sålde skivorna, även där mkt smart! Jag köpte vanliga plattan, fanns även limiterade utgåvan, men varför ska jag köpa den? Den finns ju i brevlådan om några dagar då den redan är beställd och klar sedan långt tillbaka. Jag tog då det stora beslutet att jag jobbat färdigt för dagen, det blev bara 5 timmar, där jag spendera en timma hos frissan (säg inte de till någon, kan få sparken om det kommer ut!). Jag åkte ut till mina rötter i förorten och satte på skivan direkt, det var magi som kom ut från högtalarna, jag konstatera direkt, som vanligt bör tilläggas, att Kent levererar... Fan vilket skönt sound!!!!


Nu vet jag att detta inlägg kommer sågas totalt av Jenkan, "skriver du om Kent, fan vad tråkig du är" och det må så vara, det skiter jag fullständigt i. Eller som Anders Timell hade sagt "hörru du, det där behöver inte jag taaa!".

Sen vill jag även passa på att säga att jag fördömmer bloggar, varför skriver folk om sin vardag och en massa skit? Jag fördömmer det....men framför allt fördömmer jag mig själv som skriver detta, även för att jag med stort intresse läser en en herrans massa bloggar varje dag. det är en drog......LSD, någon?

// JJenas

0 kommentarer: